Vámkerülő manőver: most a hibridekkel nyomulnak a kínaiak Európában
Kérdés, ha így folytatódik, ezeket is megvámolják?
Kérdés, ha így folytatódik, ezeket is megvámolják?
Friss adatok mutatják, hogyan és mennyire alakítja át az elektromos szegmens az autónagyhatalmi játszmákat. Globálisan Kína, Európában pedig a Volkswagen tör éppen előre.
Európa, a világ második legnagyobb elektromosjármű-piaca visszatér az eladások növekedéséhez – jósolja egy kutatócég.
A pluginek hamarosan elveszíthetik azt a kiváltságot.
Idén ősztől már nem adnának ilyen rendszámot a plug-in hibridekre, aki pedig korábban kapott annak is le kell majd cserélni.
A villanyautók egy csoportja megbukik, a benzinesek is rosszul szerepelnek, ha valós adatok mutatják az átlagfogyasztást.
Folyamatosan nő a tisztán elektromos, illetve a konnektorból tölthető hibrid járművekkel egy töltéssel megtehető távolság, s változnak a töltési és vezetési szokások is. Utóbbiban a benzinár folyamatos emelkedése is közrejátszik.
Néhány hónapon belül alaposan megváltozhat a zöld rendszámok kiadásának gyakorlata, a konnektorból tölthető hibridek elveszítik a megkülönböztető jelzéssel járó valamennyi előnyt. A szakértők szerint nem helyes a fűnyíróelv alkalmazása.
Akár évi 10 000 kilométert is hozzáadhat a hibrid kamion hatótávolságához a napenergia, ha beválik a Scania elképzelése.
A konnektorról is tölthető hibridek jóval több szén-dioxidot bocsátanak ki, mint amennyit a gyártók hivatalos méréseikben állítanak, derült ki kutatók által a való életben elvégzett tesztek során.
A városvezetés szerint túl sok lett az ingyenesen parkoló zöld rendszámos autó.
Hiába környezetbarát papíron egy plugin hibrid, ha nem töltik elektromosan, akkor a hagyományos motorját fogja használni.
A zöld rendszámos autók tulajdonosai egy sor kedvezményre jogosultak, azonban fontos tudni, hogy attól, mert egy autón ott a hibrid felirat, még nem biztos, hogy meg is kaphatja a különleges hatósági jelzést.
A lágy hibridtől az elektromos hálózatról tölthető hibridig tart a paletta, de melyik mire jó, és kinek ajánlott?
A tetszetős negyedik generációs Seat Leon alig egy éve van piacon és idéntől a benzin és dízelmotoros kínálathoz csatlakozott a plugin hibrid verzió is. Kipróbáltuk.
Annak ellenére, hogy egyre több hibridet látni az utakon, sokan még mindig nem ismerik igazán a zöld rendszámos autókat. Videónkból kiderül, hogy mit érdemes tudni a plug-in hibrid modellekről, de azt is megtudhatja, mit gondol az autóról egy tapasztalt, 6 millió balesetmentes kilométert maga mögött tudó profi sofőr, aki most találkozott először ezzel a típussal.
Az autórajongóknak már a nyolcvanas évek második felében felgyorsulhatott a pulzusa, ha egy CUPRA jelzéssel ellátott SEAT-ot pillantottak meg. Végül 2018-ban saját logót és saját modellpalettát is kapott az spanyolországi Martorellből indult vállalkozás. Lássuk, a lóerőkön kívül mivel dobogtatja meg az autósok szívét az új CUPRA-modell.
Több mint 26 ezer zöld rendszámos autó van már forgalomban, de úgy tűnik, a plug-in hibridektől visszavehetik ezt a kedvezményt.